2009. január 20., kedd

Nachos salsa szósszal


Másik nagy kedvencem, ami szintén nem túl egészséges, az a szalszás nachos. Kimondani is nehéz. Neten kutakodtam, és az alábbi nachos recit találtam:

Hozzávalók:

25 dkg kukoricaliszt
25 dkg finomlisz
2 kk oregánó
1 tk só (szerintem mehet bele több is)
annyi víz, amennyit felvesz

Laza tésztát gyúrunk a fenti hozzávalókból, majd vékonyra nyújtás után háromszögekre vágjuk a tésztát (először csíkokba, majd a csíkokat háromszögekre). Forró olajban aranysárgára sütjük.

Salsa szósz

Hozzávalók:

25 dkg paradicsom (én konzervet használtam)
1/2 fej vöröshagyma apró kockákra vágva
1 kk chilli por
1 jalapeno paprika apró kockákra vágva

őrölt fekete bors (jalapeno borsot írtak, én ezt nem találtam sehol)
pici cukor
2 kis löttyintésnyi 10%-os ecet

A hozzávalókat 5-6 perc alatt összerottyantjuk, ha kihúlt a nacho-val tálaljuk.

Ehhez a recit a salsa szósz üvegéről koppintottam, bár sok olyan hozzávalót ír, amit nem kaptam boltban.

Nincsenek megjegyzések: