2008. október 16., csütörtök

Lecsó (ahogyan én szeretem I. )


Szerény személyem többféleképpen elkészítve szereti a lecsót. Amit ma főztem, az az ún. alap nálam :) Ehhez csak hozzáadni szoktam, elvenni nem.

Hozzávalók (1-2 személyre, de ha torkosak vagyunk, inkább 1 :D )

5 nagyobb lecsópaprika
1-2 db paracicsom
1 fej vöröshagyma
1 gerezd fokhagyma
szalonna
bécsi virsli
olaj

bors
pirospaprika

A paprikát, paradicsomot, hagymát, szalonnát, virslit felszeletelve egy fazékba teszem, kevés olajon, lassú tűzőn főzöm. Ha elfőtte a levét, meghintem pirospaprikával, majd felöntöm egy pici vízzel. A továbbiakban, ha szükséges, ismét felengedem vízzel, de mindig csak annyival, hogy ne égjen le. Sózom, borsozom, belenyomom a kohagymát, készre főzöm. Néhány szelet parasztkolbász sokat dobhat rajta.

Nincsenek megjegyzések: