2009. április 21., kedd

Epertorta




Lolám szülinapja ugyan csak pénteken lesz, de az oviban már holnap megtartjuk. Ez a torta direkt készült ilyen "rusztikus" kivitelben, egyszerűen elkentem rajta a kompótot, majd rákanalaztam a krémet, befedtem a tortalap másik felével, nyomózsákból habcsókokat nyomtam rá, és eperrel, valamint babapiskótával díszítettem.

Hozzávalók:

1 db kakaós piskótalap (recepthez katt IDE) félbevágva

8 tojásos vajas meringue krém (recepthez katt IDE)
A krémbe nem tettem gyümölcsöt, közvetlen felhasználás előtt kevertem hozzá egy kis vanília aromát.

Az eper "kompóthoz"

25 dkg eper
25 dkg porcukor

Egy serpenyőben a feldarabolt epret és a cukrot lassú tűzön addig főzzük, míg a cukor teljesen el nem olvad. Én tettem bele egy csomag zselatint is, biztos, ami biztos alapon :)

Néhány szem eper, babapiskóta

Nincsenek megjegyzések: