2008. október 30., csütörtök

Elbaltázott hentestokány



(Sajna elég rossz lett a fotó)

Reggel kivettem egy zacsi husit a fagyasztóból, hogy na, akkor hentestokányt főzök ma. Karajnak néztem, kiderült, hogy darált husi volt, de akkor már elkészült a sonkás-uborkás cucc hozzá, így elkészítettem darált husiból.

Hozzávalók:

Kb 50 dkg nem darált hús :D (én karajt szoktam használni hozzá)
1 szelet húsos szalonna
1 nagy vagy 2 kisebb csemege vagy kovászos uborka
1 cs szeletelt gépsonka (mivel most füstöltet Domi miatt nem használhatok, így vettem egy cs előre csomagolt, szeletelt coop-os sonkát)
2 kk. paradicsompüré
1 ek liszt
víz

bors

Kevés olajon megpirítom a felcsíkozott szalonnát, uborkát és sonkát. Félreteszem.
Szintén kevés olajon megpirítom a csíkokra vágott húst, ha majdnem teljesen megpuhult, meghintem a liszttel, gyorsan összekeverem, rákanalazom a paradicsompürét, majd miután kicsit összerottyantottam, felengedem egy kevés vízzel. Sózom, borsozom, a husit puhára főzöm benne, majd hozzá keverem a szalonnás-uborkás-sonkás cuccot. Néhány percig együtt főzöm őket lassú tűzön. Rizzsel tálalom.

Van, aki vöröhagymát is használ ehhez az ételhez, én nem szoktam.

Nincsenek megjegyzések: